)Dat Camco systeem van Jan dat is helemaal fantastisch, maar daar durfde ik als beginneling in de auto-electronica niet aan te beginnen. Jij hebt dat wel zelf ingebouwd, of niet Jan?
  )Dat Camco systeem van Jan dat is helemaal fantastisch, maar daar durfde ik als beginneling in de auto-electronica niet aan te beginnen. Jij hebt dat wel zelf ingebouwd, of niet Jan?MK1 centr vergrendeling via AB Installeren ?
- 
				Jochum
Nee ik durfde er ook niet alleen aan te beginnen.
Ik heb het samen met bedrijf gedaan waar ik mijn audio ook weg heb.
We zijn er echt een volledige dag mee bezig geweest.

Ik heb het samen met bedrijf gedaan waar ik mijn audio ook weg heb.
We zijn er echt een volledige dag mee bezig geweest.
					Laatst gewijzigd door Jan op 03 sep 2006, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Ford Mondeo 2.0i Ghia Station Bj.98
						- 
				Jochum
- 
				elcoholist
- 
				ERMONDY
- 
				elcoholist
- 
				ERMONDY
Inderdaad, het zou mooi zijn als je kon vertellen waar de relais op aangesloten werd.elcoholist schreef:misschien dat je even foto kan maken van relais, en draadkleuren even kan melden. dan zijn er hier een paar heel blij.
Maar ik lees ook dat je het hebt over een mk3, dat zal wel anders zijn dan een mk2. :(
Ford Mondeo 2.0i Ghia Station Bj.98
						- 
				ERMONDY
- 
				divided
Heb je voor mij een merk en type nummer ?Jochum schreef:Die code "hopt" tussen 4,3 miljard codes...(staat op de verpakking...ik heb het niet gecontroleerd)Dat Camco systeem van Jan dat is helemaal fantastisch, maar daar durfde ik als beginneling in de auto-electronica niet aan te beginnen. Jij hebt dat wel zelf ingebouwd, of niet Jan?
- 
				divided
ja ik doelde op jou..Jochum schreef:Als je mijn 30 euro setje bedoelt:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... &df=1&fta=
voor 30 euro is het een schappelijke prijs, was die een beetje makkelijk in te bouwen, ook met de knipperlicht aansturing ?
- 
				Jochum
Ik heb dit setje in een citroen AX gezet en ja ik vond het redelijk gemakkelijk...Ik ga vandaag of morgen nog een setje bestellen en die in de Mondeo zetten. Als je nog een weekje ofzo ( avonduurtjes) geduld hebt dan laat ik je via dit topic wel even weten hoe ik het gedaan heb en of (?) het gelukt is...

- 
				divided